چپ دستان مهندسی آب تربت جام
دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, :: 17:20 ::  نويسنده : علی

من اگر می دانستم شبنم پاک نجابت

غرق امواج خروشان کدامین دریاست

یا که آغشته به احساس درختان کدامین باغ است

سرخی شرم کدامین سیب است

زینت چهره زیبای کدامین گلهاست

در پی اش می رفتم همه جا می گشتم تا بیابم او را 

سرو پا در پی بازآمدنش می دادم

تا مگربار دگر پیش چشمان پر از شهوت و نامحرم هر رهگذری

تاری از موی سر دختر این شهر نباشد پیدا

 



نظرات شما عزیزان:

پروانه
ساعت9:55---13 دی 1393
سلام علی اقا.خوبین؟
من لوکس بلاگ رو حذف کردم.ئیگه اونجا نمیام.اما به شما حتما میام و سر میزنم.راستی چرا قالبت اینجوریه؟
بعدشم چرا شعرات رو توی وبت نمیزاری؟می ترسی پخش شه؟
دل بده به زندگی.اینجوری که تو می کنی عمرت تلف میشه.زندگی کوفتت میشه.می دونم سخته.می دونم فراموش کردن بعضی چیزا از غمشون عذاب اور تره.اما ....
چی بگم دیگه.خودت عاقلی و پیچ و خم این روزگار رو بلدی.
فردا امتحانام شروع میشه.میلاد هم که امروز یه امتحان خیلی سخت داره.فردا 2 تا امتحان...
خدایـــــــــا چنان کن سرانجام کار
که تو خشنود باشی و ما رستگار

سکوت نکن.صبر کن.در صبر گنجی است که در سکوت نیس .سکوت کینه و نفرت به بار میاره و صبر درسش گذشت و فروتنی و توکله.
خب دیگه زیاد حرف زدم.
بدرود
پاسخ:منم همیشه دعاتون میکنم..........و خیلی ام خوشحال شدم که منو ی گوشه از ذهنتون جا دادین .... براتون آرزوی بهترینها رو دارم .. حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب جمله میداند خدای حال گردان غم مخور...از حافظها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چپ دست و آدرس dastchap.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 6151
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1